Pachetul de documente pentru SSM, conform contractului și după efectuarea auditului SSM la întreprindere, va conține următoarele acte:
a) Ordine de numire a persoanelor responsabile de securitatea şi sănătatea în muncă la unitate;
b) Ordin de aprobare a instrucţiunilor de securitate şi sănătate în muncă.
a) Ordinul cu privire la evaluarea riscurilor profesionale;
b) Grila de cotare a gravităţii şi probabilităţii consecinţelor acţiunii factorilor de risc;
c) Fișele de evaluare a riscurilor profesionale pentru toate funcțiile și locurile de muncă.
a) Ordinul cu privire la aprobarea planului de protecție și prevenire;
b) Planul de protecţie şi prevenire.
a) Registrul de evidență a ordinelor;
b) Registrul de înregistrare a instrucţiunilor de securitate şi sănătate în muncă;
c) Registrul de evidență a instruirilor de securitate incendiară la întreprindere;
d) Registrul de evidență a instruirilor pentru atribuirea I grupe de electrosecuritate a personalului neelectrotehnic;
e) Registrul de înregistrare a accidentelor de muncă la întreprindere;
f) Registrul de evidență a avariilor;
g) Registrul de examinare a clădirilor;
h) Registrul de evidență a reparațiilor curente;
i) Registrul de evidență a sarcinilor de muncă;
j) Registrul de evidență a vizitatorilor.